ARTIKLER

TG holdet tager på træningslejr. Jeg har planlagt en fire dages tur til Asserbo 31. august til 3. september.

At fastholde sig selv i træning og holde motivationen oppe kan være svær. En af vores udfordringer er bl.a. at hente nye ideer/øvelser for at forny os i træningen, så vi kan variere den indimellem.

Målet med denne fire dages træningslejr er at give deltagerne øvelser med hjem til sig selv. Øvelser til træning med familie og venner. Jeg har samlet 16 deltagere på holdet, og vi skal bl.a. igennem dans, yoga, funktionel træning, puls- og styrketræning.

I min træning vil der være fokus på to vigtige ting. Træningen skal være sjov og let tilgængelig. Det er ud fra min erfaring igennem 15 års arbejde, at de to ting har en meget stor betydning for vores fastholdelse i træningen og for størstedelen af os, er det sociale lag også en vigtig ting.

Der vil komme flere oplæg om:

  • forebyggelse af skader, da vi ofte mister motivationen, hvis vi bliver skadet
  • hvordan vi får prioriteret træningen i vores hverdag, da tiden ofte er en knaphedsfaktor
  • kostens indvirkning på vores lyst og energi til at træne 

Til hjælp til træningskit mm til deltagerne har vi været så heldige at få sponseret: 

Elastikker fra Elastikshoppen.dk

Yoga måtter fra Billig-Fitness.dk

Rejsepakker med maskinevask til alt træningstøjet af Zebla.dk

Måske du skal med næste gang?

---

På grund af sommerferie vil næste træning være lørdag 5. august.

Hørt i græsset efter træning ... Det er den fedeste form for træning, jeg har prøvet ever"

"Træningsglæde” til dig hver lørdag kl. 09.30 i Søndermarken. Kom med udendørs, få pulsen op, mærk du lever og gør det sammen med andre, der kan li´ at bevæge sig ved træning og leg i naturen.


 Det er træning med b.la. bold, sjippetov, mælkekartoner, boksehandsker, sparegris, speed ladders og meget andet, der gør træningen sjov og indimellem meget anderledes, og jeg gør mit bedste til, du får pulsen op, imens du har det sjovt!

Denne form for træning er til dig, der mangler inspiration, til dig der skal motiveres, til dig der mangler at komme i gang, til dig der er i form og har brug for variation, til dig der savner selskab i træningen og til dig der mangler input til træningsøvelser og til dig der ikke kan komme afsted uden, at der står nogle og venter på dig.

 

Her er et par kommentare fra deltagerne:

- Det er sådan en fed træningsglædes tid sammen med jer andre skønne Quinder :-)

- Vi blev godt basket igennem (igen) i dag. 4 omgange, og vi gjorde det s** Det var super, særligt her bagefter:-)

- Jeg tror, at jeg er blevet afhængig af lørdagstræningen og tak for alle de friske og positive træningsmakkere.

- Det var super dejligt at være tilbage efter to ugers fravær. Hvor har jeg savnet jer. Det er altid en super fornøjelse at træner sammen med jer.

Politiken nævner "træningsglæde arrangementet under Copenhagen Healt week:

 


Vores fælles målsætning - at få rørt os imens vi har det sjovt.

Det foregår hver lørdag i samme tidsrum kl. 09:30-10:45.

Vi mødes ved indgangen til Søndermarken (krydset ved Roskildevejen og Pile Allé) og sætter fart ind over Søndermarken. Løb & Leg øvelserne er indenfor kategorierne balance-, puls- og styrketræning.

ALLE KAN VÆRE MED - BÅDE KVINDER OG MÆND.

Jeg tager dig med rundt i Søndermarken, hvor vi enkeltevis / gruppevis løber eller går (alt efter jeres niveau) til de forskellige motionsruter / træningsstationer, jeg planlægger. Der vil ikke være 2 dage, der er ens. Du får først træningsprogrammet at vide undervejs, når vi er i gang.

Er du fysisk udfordret, har jeg masser af alternative øvelser, jeg kan hente frem til dig.  

Du kan komme alene eller sammen med andre – det spiller inden rolle. Det er ikke sikkert, at du kommer til at lave træningsøvelserne sammen med andre, du kender, men så lærer du måske nye mennesker at kende.

Det koster:
DKK 80,- at være med til 1 x træning.
DKK 275,- hvis du betaler forud for 4 x træning.

Du betaler til mig til følgende reg. og konto:
Reg. 4400 og Kontonummer 4400073031 senest kl.12.00 samme dag, som du deltager i.
Skriv: "TG og jeres navn"
(TG = Træningsglæde)

Jeg registrerer naturligvis de antal x, du har betalt for og holder styr på det.

Du kan til– og framelde jer op til kl. 12.00 samme dag ved at indbetale til konto-nummeret.

For en sikkerheds skyld kan du sende mig en mail mail@uhrbrandcoaching.dk, at du kommer, hvis pengene skulle være et par dage undervejs.

Jeg håber at møde dig - Pernille Uhrbrand